Rsnl.eu Nederlands RuneScape Forum

De Nederlandse RuneScape Community
Het is vr sep 10, 2010 12:34 pm

IRC channel: #rsnl.eu         IRC server: irc.swiftirc.net          Clanchat: rsnleu
Wil je weten wat deze informatie betekent? Klik hier om rechtstreeks naar de chat te gaan!
Wil je een bepaalde taak in het RSNL-Team? Klik hier om je aan te melden!
Klik hier om te doneren en ontvang als tegenprestatie een aantal kleine voordelen!

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
 BerichtBerichttitel: Re: The Life Of Fast Rebell - 97/99 Hunter!

Geplaatst: zo maart 07, 2010 8:57 pm 
Spirit Kalphite

Afbeelding

07-03-10: Bekijk
07-03-10

Jaja dit is de 100ste post alweer in deze Life Of!
Vandaag heb ik best veel verschillende dingen gedaan :P
Ik begon met een Farm Rondje en daarna ging ik even in het huis van Slow Rebell kijken want hij was er zo trots op :love: En daar levelde ik nog even 58 Attack.

Afbeelding

Daarna had ik even Thieving getraind tot level 43 maar daar geen picture van :P En toen had ik even Superheat Item gedaan tot 55 Magic :)!

Afbeelding

En toen nog een paar ores gedaan tot 40 Smithing

Afbeelding

Daarna heb ik weer een Farm rondje gedaan en haalde ik level 43 Farming!

Afbeelding

Toen ben ik Fletching gaan trainen tot level 45.

Afbeelding

En hierna heb ik 3 potjes SC gedaan voor 4 hammers voor construction en heb ik even level 55 construction gehaald en nog 3 hammers op de bank.

Afbeelding

Ik heb nu nog 9500 Oak Planks op de bank die heb ik ingekocht voor het Double Xp weekend want dan ben ik van plan de eerste 4 uur Construction te trainen :) Ik ben nu weer aan het Fletchen want ik wil level 60 halen voor SC dus morgen update ik weer met wat Fletching levels :)!

Laatst bijgewerkt door t1m op za maart 13, 2010 9:48 pm, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Geplaatst: ma maart 08, 2010 10:27 pm 
Spirit Kalphite

08-03-10: Bekijk
08-03-10

Vandaag ben ik begonnen met me Fletching te trainen en heb level 55 gehaald.

Afbeelding

Daarna ben ik nog even wat Construction gaan trainen met de Hammers die ik nog had en heb level 60 gehaald!

Afbeelding

Nu ben ik weer SC aan het doen en dit zijn me points atm :

Afbeelding

Profiel  

Geplaatst: di maart 09, 2010 10:12 pm 
Spirit Kalphite

09-03-10: Bekijk
09-03-10

Vandaag heb ik weer Fletching en SC gedaan :)

60 Fletching.
Afbeelding

En hier mijn aantal SC points :
Afbeelding

Morgen denk ik weer verder met SC :)

Profiel  

Geplaatst: do maart 11, 2010 9:18 pm 
Spirit Kalphite

11-03-10: Bekijk
11-03-10

Gister had ik niet ge update omdat ik bijna niks had gedaan :P Vandaag heb ik weer veel SC gedaan en heb uiteindelijk 1000 SC Points gehaald :)

Afbeelding

Daarna ben ik even Fletching gaan trainen en net level 61 gehaald!

Afbeelding

Ik heb ook me name gechanged naar Leem gewoon omdat ik dat leuk vond en nu 4 letter naam heb :P
Nu ga ik me account klaar zetten om morgen gelijk Summoning te doen en daarna te beginnen met Construction :)!

Profiel  

Geplaatst: vr maart 12, 2010 11:22 pm 
Spirit Kalphite

12-03-10: Bekijk
12-03-10

Vandaag pas om 5 uur thuis omdat ik nog even nieuwe schoenen moest kopen :P Toen ik thuis kwam ben ik dus begonnen met Summoning te trainen en heb level 31 gehaald met me charms :)

Afbeelding

Toen gelijk doorgegaan met Construction en dit zijn de levels die ik heb gehaald.

65 Construction.
Afbeelding

70 Construction.
Afbeelding

75 Construction.
Afbeelding

Ik blijf Construction trainen totdat de xp onder de X 2 is dan ga ik Fire runes craften via Duel Rings. Ik heb nu 2:10 ongeveer gespeeld en heb nog X 2,1 bonus dus bijna onder de 2 :( Morgen update ik hopelijk nog wat Construction levels maar sowieso Runecrafting levels!

Profiel  
 BerichtBerichttitel: Re: Het leven van Leem ~ Construction ~

Geplaatst: za maart 13, 2010 9:47 pm 
Spirit Kalphite

13-03-10: Bekijk
13-03-10

Eerst even een plaatje van me naam vind hem wel nice :)
Afbeelding

Vandaag weer verder gegaan met Construction maar kon maar 1 level halen toen zat ik onder de X 2,0 :(
Dus hier 76 Construction.

Afbeelding

Daarna ben ik Runecrafting gaan trainen met Fire runes en deze levels gehaald.

30 Runecrafting
Afbeelding

40 Runecrafting
Afbeelding

44 Runecrafting
Afbeelding

Daarna ben ik Firemaking gaan trainen en aardig wat levels gehaald.

55 Firemaking.
Afbeelding

60 Firemaking.
Afbeelding

65 Firemaking.
Afbeelding

Toen even snel 2 Thieving levels gehaald had ik even zin in :P

Afbeelding

En net heb ik even Mining getraind tot level 40 en nu is heb ik nog meer X 1,1 Bonus :(

Afbeelding

Ik weet niet wat ik nu ga trainen ik denk eerst nog 1 Mining level voor Rune Pickaxe en daarna misschien wat Smithing.

Profiel  
 BerichtBerichttitel: Re: Het leven van lame "Leem" lamerT!

Geplaatst: zo maart 14, 2010 10:29 pm 
Spirit Kalphite

14-03-10: Bekijk
14-03-10

Gisteravond had ik nog even 41 Mining gehaald en toen ben ik Slayer gaan doen kreeg allemaal irritante tasks die ik weer moest skippen maar wel 59 Attack gehaald maar heb daar geen picture van :( Ik heb daarna even Attack getraind bij Ogres en nu moet ik nog 11k xp voor level 60 en dat ga ik halen met de Quest Fight Arena. Die ga ik deze week dus doen :P
Ik heb toen mijn huis even mooi gaan inrichten wat me aardig wat geld heeft gekost :( Maar heb er nu een Gilded Altar en allemaal andere mooie dingetjes :P Ik zal het wel een keer vidden als het helemaal af is. Nu ben ik me Fletching aan het trainen en hier de levels van vandaag.

65 Fletching.
Afbeelding

69 Fletching
Afbeelding

Ik moet nog 50k xp voor level 70 en dat ga ik morgen halen en dan kijk ik wel of ik nog verder ga met Fletching!

Profiel  

Geplaatst: ma maart 15, 2010 9:44 pm 
Spirit Kalphite

15-03-10: Bekijk
15-03-10

Gisteravond was ik nog even doorgegaan en toen heb ik 70 Fletching gehaald :)

Afbeelding

Daarna had ik nog even de Varrock Diary - easy gedaan en daar haalde ik 33 Summoning maar geen picture :P
Toen ben ik Gold Amulets gaan maken voor me Crafting en levels 48 gehaald!

Afbeelding

Ik had ook nog even wat Smithing getraind en iron knifes gemaakt met een SC hammer en level 43 Smithing gehaald.

Afbeelding

Toen ben ik Herblore gaan trainen zodat dat ook weer ranked is dus level 30 gehaald.

Afbeelding

Ik heb ook veel Strange Rocks gehaald en hoef alleen nog maar Construction, Agility, Smithing, Fishing, Cooking, Farming! Die wil ik zo snel mogelijk halen.

Profiel  

Geplaatst: di maart 16, 2010 10:00 pm 
Spirit Kalphite

16-03-10: Bekijk
16-03-10

Vandaag heb ik eerst 42 Mining gehaald maar daar geen picture van :p Daarna heb ik nog Herbs gefarmed want ik moet nog 1 Farming strange rock maar heb hem nog steeds niet. Heb wel 49 Farming gehaald!

Afbeelding

Ook heb ik Fishing getrained voor een strange rock en heb er 1 gehaald en 1 Fishing level!

Afbeelding

Toen ben ik even 2 Questen gaan doen eerst heb ik Troll Stronghold gedaan want daar krijg ik 2 lampen van 10k Xp van voor Summoning.

Afbeelding

En daarna gelijk mijn 30 Penguin Points ingeleverd die ik al had opgespaard voor als ik een beetje Hoog Summoning zou krijgen.
En ik haalde 46 Summoning met de Penguin Points :D

Afbeelding

En toen ben ik Fight Arena gaan doen voor 60 Attack en die Quest had ik zo af :)

Afbeelding

Ik ben nu weer Stealing Creation aan het doen en heb nu 1098 Sc points :) Ik koop nu alvast 4 Hammers voor Smithing want ik ga iron minen en dat smelten naar iron bars en daar weer iron knifes voor maken voor ranged :P Ik ga nu nog even een Farm rondje doen en morgen doe ik eerst Penguins en daarna denk ik weer SC.

Profiel  

Geplaatst: wo maart 17, 2010 9:34 pm 
Spirit Kalphite

17-03-10: Bekijk
17-03-10

Vandaag heb ik als eerst Penguins gezocht en daarmee heb ik 48 Summoning gehaald! :D

Afbeelding

Toen ben ik me huiswerk gaan doen en ondertussen ben ik lobster gaan fishen want ik moest nog steeds 1 Strange rock van Fishing en heb 64 Fishing gehaald :)

Afbeelding

Daarna even Farming gedaan en 50 Farming gehaald!

Afbeelding

Toen ben ik verder gegaan met Strange rocks halen ik moest Cooking nog die had ik 5 Invents cooken al allebei en toen heb ik 45 minuten in me huis gestaan tijdens me huiswerk en uiteindelijk kreeg ik de Strange rock en toen alleen Agility nog en die heb ik bij de Piramide gehaald en toen alles ingeleverd en daar ging ik nog 2 levels van omhoog.

45 Smithing.
Afbeelding

43 Agility.
Afbeelding

En toen was het standbeeld compleet!

Afbeelding

En het viel gelijk weer uit elkaar en heb de de onderkant alvast in me huis gezet :P Nu ga ik gewoon de Rocks halen als ik de skill train niet meer speciaal ervoor trainen. Ik ben nu even Crafting aan het trainen want ik had level 50 nog banked dus dat ga ik nu halen en moet het Circus nog even doen daar post ik de levels morgen dan wel van!

Profiel  

Geplaatst: za maart 20, 2010 11:30 pm 
Spirit Kalphite

20-03-10: Bekijk
20-03-10

Na 3 dagen maar weer is een update :O! Zoals je in de laatste post zag ging ik 50 Crafting halen nou dat heb ik dus gehaald :P

Afbeelding

Daarna was ik Circus gaan doen waar ik 44 Ranged en 56 Magic heb gehaald. Toen ben ik even 77 Construction gaan trainen zodat ik met Tea ( He Christiaan! ) die heggen van level 80 kon maken in me tuin en dat heb ik nu dus gedaan.

En toen ben ik me Mining maar gaan trainen want dat was een beetje laag en had level 50 nodig voor Heroes Quest dus dat heb ik gehaald.

Afbeelding

Toen ben ik even wat Questen gaan doen eerst Nature Spirit.

Afbeelding

Daarna ging ik gelijk A Fairy Tale - Growing Pains doen voor Farming maar voor de 3 items die ik moest verzamelen had ik Jungle Potion nodig dus die even tussendoor gedaan.

Afbeelding

En toen A Fairy Tale - Growing Pains afgemaakt :)

Afbeelding

Toen ben ik samen met Slow Rebell Shield Of Arrav gaan doen.

Afbeelding

En daarna gelijk Heroes Quest ook gedaan.

Afbeelding

Toen ben ik Eadgar's Ruse gaan doen voor 11k Herblore xp heb hem gehaald maar heb blijkbaar geen screen genomen :( En heb door de Quest 40 Herblore gehaald maar ook al geen screen van :( Toen ben ik Horror From The Deep gaan doen en die had ik zo af :)

Afbeelding

Gelijk alle Guthix en Saradomin pages gekocht dus heb nu alle3 de boekjes :) Ben toen gelijk weer aan Fremmenik Trials begonnen en die ook alweer af :P

Afbeelding

En heb net nog even Shilo Village gedaan :) En nu wil ik One Small Flavour gaan doen voor de 2 keer 10k xp lampen voor Summoning :)

Afbeelding

Zo dit was de update ik ga nog even proberen een begin te maken aan One Small Flavour nu!

Profiel  

Geplaatst: zo maart 21, 2010 11:04 pm 
Spirit Kalphite

21-03-10: Bekijk
21-03-10

Zo gisteravond heb ik One Small Flavour nog afgehaald.

Afbeelding

Door de lampen ben ik 50 Summoning geworden :) Toen ben ik daarna alle F2P questen gaan doen zodat ik daar ook weer van af ben en dit waren de Questen die ik nog moest :

Imp Catcher's
Afbeelding

Doric's Quest.
Afbeelding

Goblin Diplomacy.
Afbeelding

Prince Ali Rescue.
Afbeelding

Witch's Potion
Afbeelding

Pirate's Treasure
Afbeelding

Blood Pact
Afbeelding

Ook nog Sheep Shearer gedaan maar daar geen screen van :P

Toen ben ik vandaag weer verder gegaan met Questen en deed eerst even Fishing Contest.

Afbeelding

Toen ben ik alvast 3 delen van RFD gaan doen en eerst het Dwarf deel.

Afbeelding

En daarna het Goblin deel.

Afbeelding

En ook nog het Pirate Pete deel.

Afbeelding

Daarna ben ik even een Farming rondje gaan doen en toen 56 Farming gehaald :)

Afbeelding

Had ook nog 41 Herblore gehaald toen ik me herbs aan het cleanen was maar daar geen screen van. Toen ben ik Agility gaan trainen want dat moest ik level 48 hebben voor het Ape Atoll deel van RFD. Ik had het tot 4k xp voor level 48 getraind en toen ben ik Icthlarin's Little Helper gaan doen en daarmee haalde ik 48 Agility.

Afbeelding

Hierna dus gelijk het Ape Atoll deel afgemaakt.

Afbeelding

Nu kon ik geen 1 deel meer doen van RFD dus ben ik daar maar Questen voor gaan doen. Eerst heb ik Big Chompy Bird Hunting gedaan.

Afbeelding

Daarna ben ik The Golem Quest gaan doen en ook gelijk Shadow of the Storm. Door Shadow of the Storm ben ik ook nog 46 Ranged geleveled :D

Afbeelding

&

Afbeelding

En toen kon ik het Evil Dave deel van RFD doen dus die heb ik gelijk gedaan.

Afbeelding

Ik kan nu het deel van de Ogre doen van RFD en moet nog 2 questen voor het deel van de Lumbridge Guide en daarna heb ik Legend's Quest nodig voor die van Sir Amik, deze dingen ga ik nu allemaal halen en dan alle andere dingen nog voor Barrow Gloves zelf :) Zo dit was een grote update bedankt voor het lezen :smurf:

Profiel  

Geplaatst: ma maart 22, 2010 10:51 pm 
Spirit Kalphite

22-03-10: Bekijk
22-03-10

Vandaag ben ik begonnen met een Farm rondje en haalde toen 57 Farming!

Afbeelding

Daarna ben ik mijn Smithing gaan trainen want ik heb level 50 nodig voor Legends Quest dus heb ik dat even gehaald.

Afbeelding

Toen ben ik weer even wat Queste gaan doen voor RFD. Eerst heb ik Biohazard gedaan.

Afbeelding

En daarna ook gelijk Murder Mystery gedaan.

Afbeelding

Daarna ben ik het Lumbridge Guide deel van RFD gaan doen en die had ik zo af.

Afbeelding

Daarna ben ik het deel van de Ogre ook gaan doen want had gister daarvoor Big Chompy Bird Hunting gedaan.

Afbeelding

Toen ben ik samen met Slow Rebell in mijn huis gaan alchen in World 31 zodat mensen ondertussen Prayer konden trainen op mijn Gilded Altar en dat was best een groot succes :P Het werd steeds drukker. Toen moest Slow Rebell weg en kwam een andere vriend Sjjoerd en hielp hij me met lighten en hij ging zelf ook alchen :P
Ik heb zelf veel kunnen Alchen. Ik ben uiteindelijk level 61 Magic geworden maar heb alleen nog screen van level 60 dus post ik die maar.

Afbeelding

Ik ga nu een Maple Longbows (u) fletchen zodat ik binnenkort weer kan alchen in me huis want dat was wel leuk en zo gaat me magic ook weer is omhoog. Dus als je zelf ook in me huis wilt trainen kan je me added want me private staat nu op ON.

Profiel  

Geplaatst: di maart 23, 2010 10:26 pm 
Spirit Kalphite

23-03-10: Bekijk
23-03-10

Vandaag ben ik begonnen met een Farm rondje en daarmee haalde ik 58 Farming maar heb net ook nog een Farm rondje gedaan en toen heb ik alweer 59 Farming gehaald :)

Afbeelding

Verder heb ik vandaag Smithing getraind, heb level 52 gehaald maar ben screen vergeten te maken. Toen ben ik weer gaan alchen in me huis in world 31 en het werd weer aardig druk :P Ik heb 63 Magic gehaald met mijn alches :)

Afbeelding

Ik heb toen nog wat extra rooms in me huis gemaakt wat me weer veel geld kosten :( Ik krijg steeds minder geld wat ik best Brievenbus vind dus ik ga proberen binnenkort weer te skillen want ik wil weer minstens 10M op me bank hebben staan. Ik ga morgen middag eerst Penguins doen voor Summoning xp en daarna ga ik denk ik Fire Giants rangen want ik moet even van elke charm er 10 hebben zodat ik een Obelisk in me huis kan maken zodat me huis helemaal af is.

Profiel  

Geplaatst: zo apr 11, 2010 12:03 am 
Spirit Kalphite

11-04-10: Bekijk
11-04-10

Zo weer een hele tijd niet ge-update :O! Had er niet echt zin in :P Maar vandaag weer een mooi level gehaald dus ik update weer is :P Heb aardig wat dingen gedaan in de tijd dat ik niet ge-update heb. Maar 2 dagen geleden begon ik weer met Hunter en vandaag heb ik level 98 gehaald!

Afbeelding

Ik hoop volgend weekend level 99 te halen maar ik weet het niet zeker misschien heb ik geen zin meer of ga ik weer meer xboxen :P

Profiel  
 BerichtBerichttitel: Re: Het leven van lame "Leem" lamerT! 98 HunterT!

Geplaatst: za apr 17, 2010 7:40 pm 
Spirit Kalphite

17-04-10: Bekijk
17-04-10

En het is me gelukt om dit weekend 99 Hunter te halen :D Hier de picture :

Afbeelding

En hier de vid :

LinkFullscreen

De muziek die ik eronder had gezet is er gelijk afgehaald als iemand weet hoe ik er voor kan zorgen dat die er toch onder blijft graag een pm sturen :)

Op runescape heb ik nu nog niet echt een specifiek goal maar ik ga met Twee samen Dungeoneering trainen en dan kijk ik wel welk level ik haal.

Profiel  
 BerichtBerichttitel:

Geplaatst: zo apr 18, 2010 6:11 pm 
Spirit Kalphite

18-04-10: Bekijk
18-04-10

Gister nadat ik 99 Hunter had gehaald heb ik even mijn iron bars gebruikt die ik nog op me bank had staan en daarmee haalde ik level 60 Smithing maar ben de picture kwijt :P
Toen ben ik mijn Cooking gaan trainen wat al een tijdje op level 93 stond ik kocht wat raw sharks in en ik ben begonnen met trainen :) Al snel haalde ik 94 Cooking maar die picture kan ik ook niet meer vinden :( Vandaag weer verder gegaan met Cooking en level 95 gehaald!

Afbeelding

Denet ben ik even Dungeoneering gaan trainen samen met "Twee" en we zijn nu allebei level 19 dit gaan we samen level 30 halen en dan met nog iemand samen verder trainen :mrred: Maar hij moest nu weg dus ga ik morgen weer verder met Dungeoneering en ben ik nu weer aan het cooken! Nog 540k voor level 96 :)

Profiel  
 BerichtBerichttitel:

Geplaatst: di apr 20, 2010 8:29 pm 
Spirit Kalphite

20-04-10: Bekijk
20-04-10

Gister niet ge-update had niet zoveel gedaan :O Ik had Zondagavond nog even 96 Cooking gehaald.

Afbeelding

Gister had ik even Dungeoneering gedaan en beetje Cooking. Vandaag ben ik begonnen met Dungeoneering en ik heb level 30 gehaald!

Afbeelding

En net weer doorgegaan met Cooking en level 97 gehaald!

Afbeelding

Profiel  
 BerichtBerichttitel: Re: Het leven van Leem - 97 Cooking!

Geplaatst: ma mei 03, 2010 11:41 pm 
Spirit Kalphite

04-05-10: Bekijk
04-05-10

Zo dat is weer 2 weken geleden dat ik mijn Life Of heb geupdate :P Heb er niet meer echt aan gedacht maarja ;) Heb wel aardig wat dingen nog gedaan op Runescape. Ik heb eerst nog 98 Cooking gehaald maar die screen kan ik niet meer vinden :(. Daarna ben ik BA gaan spelen voor een torso maar ik vond het wel leuk en ben nog even doorgegaan en heb deze items allemaal gehaald :

Afbeelding

Ondertussen zijn het al 2 torso's en ook nog de trident :) Ik ben nu ook rank 95 in healer ^^ Dit wil ik later nog hoger gaan halen. Ik heb ook heel mijn Penance Master Horn gevuld en gister ben ik die gaan gebruiken tijdens Mining en ik heb gelijk van level 50 naar level 60 gehaald!

Afbeelding

Daarna ben ik hem gaan gebruiken bij Agility wat ik nu nog steeds aan het doen ben en ik heb 65 Agility + 1600 Total gehaald :)

Afbeelding

Ik ben ondertussen al level 67 en ik wil het level 70 halen dus nog 3 leveltjes tegaan :) Hierna ga ik misschien Slayer doen of weer me horn vullen met BA! Ik zal opnieuw updaten als ik weer wat leuks heb gehaald :P

Profiel  
 BerichtBerichttitel: Re: Het leven van Leem - Agility!

Geplaatst: wo mei 05, 2010 9:05 pm 
Spirit Kalphite

05-05-10: Bekijk
05-05-10

En hier is de nieuwe update alweer :)! Ik was dus bezig met Agility en dat heb ik level 70 gehaald!

Afbeelding

Nadat ik klaar was met Agility ben ik even Herblore gaan trainen met mijn eigen gefarmde herbs die al best lang op me bank staan :p En ik heb 55 Herblore gehaald en nog genoeg herbs voor level 60 :)

Afbeelding

Daarna ben ik Slayer gaan doen en tijdens mijn Troll task heb ik eerst 60 Constitution gehaald en daarna gelijk 60 Strength.

Afbeelding

&

Afbeelding

Daarna ben ik even Thieving gaan trainen en ik haalde level 50 :D ( ik ben ondertussen al level 52 en nog 300 xp voor level 53 :P )

Afbeelding

Daarna ben ik weer verder gegaan met Slayer en ik kreeg Fire Giants als task en die ben ik dus met Ranged gaan trainen zodat ik dat ook weer even omhoog kan halen :) Tijdens de task heb ik 60 Slayer en 60 Ranged gehaald :D

60 Slayer.
Afbeelding

60 Ranged.
Afbeelding

Hierna kreeg ik Blue Dragons als task hiervoor ben ik Baby Blue Dragons gaan killen met ranged en ik haalde 62 Ranged maar heb geen screen :P Daarna ben ik Penguins gaan zoeken en met de punten heb ik 60 Summoning + 85 combat gehaald!

Afbeelding

En omdat ik nu 85 Combat was, ben ik gelijk de Quest Smoking Kills gaan doen zodat ik Slayer Helm kan gaan halen :) Ik heb de Quest gedaan maar ben de Screenshot kwijt :( Door de Quest ben ik ook 61 Slayer geworden :)
Mijn 1e task haalde ik gelijk bij Sumona en dat waren Red Dragons dus ik heb Baby Red Dragons gekilled met Ranged :) De 2e task heb ik gewoon weer in Zanaris gehaald en dat waren 165 Aberrant Spectres hier ben ik nu nog steeds mee bezig wat het duurt best wel lang :( Morgen update ik weer en ik denk dat ik alleen maar Slayer zal doen :D

Profiel  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur